Metodiskā padome
Metodiskās padomes galvenais darbības mērķis ir sekmēt pedagoģiskā procesa efektivitāti un izstrādāt Izglītības iestādes metodiskā darba galvenos virzienus, kā arī veikt Izglītības iestādes izglītības satura noteikšanu atbilstoši mūsdienu prasībām.
Metodiskās padomes galvenie uzdevumi ir:
- koordinēt priekšmetu mācību jomu un to metodisko grupu darbu Izglītības iestādē;
- veicināt un atbalstīt pedagogu radošo darbību un tālākizglītību, kā arī to sasniedzamo rezultātu novērtēšanas kritērijus;
- noteikt prioritārus skolotāju metodiskā darba un tālākizglītības virzienus, mērķus un pasākumus;
- sagatavot priekšlikumus Izglītības iestādes izglītības programmu satura veidošanā;
- nodrošināt izglītojamo (turpmāk skolēni) objektīvu mācību darba vērtēšanu;
- sekmēt izglītības novitāšu apspriešanu un ieviešanu mācību un audzināšanas procesā;
- rosināt nepārtrauktu pedagogu radošo darbību;
- sekmēt mācību priekšmetu standartu, izglītības programmu kvalitatīvu realizāciju Izglītības iestādē.
Ar pilno Metodiskās padomes reglamentu var iepazīties šeit.
Metodiskās padomes sastāvs
Nr. |
Skolotāja vārds, uzvārds |
Amats |
1. |
Ilze Buivida |
Metodiskās padomes vadītāja, direktores vietniece |
2. |
Tatjana Pulle |
Skolas direktore |
3. |
Valentīna Zaļeska |
Direktores vietniece |
4. |
Jeļena Rjazanceva |
Direktores vietniece |
5. |
Aelita Rožukaite-Ivanova |
Direktores vietniece |
6. |
Jekaterīna Meļeško |
Direktores vietniece |
7. |
Irmīne Pogrebņaka |
Humānas pedagoģijas centra vadītaja |
8. |
Gaļina Taraņina |
Svešvalodu jomas vadītāja |
9. |
Jolanta Jakovļeva |
Latviešu valodas jomas vadītāja |
10. |
Tatjana Guļajeva |
Matemātikas jomas vadītāja |
11. |
Jeļena Šaripo |
Dabaszinātņu jomas vadītāja |
12. |
Irina Povedjonoka |
Sociālās un pilsoniskās jomas vadītāja |
13. |
Alisa Dobrovenska |
Kultūras izpratnes pašizpausmes mākslā un tehonoloģiju jomas vadītaja |
14. | Lolita Verbicka |
Veselības un fiziskās aktivitātes jomas vadītaja |
15. | Monta Ilze Liepiņa | Sākumskolas jomas vadītāja |